L'esquiada de 3r ESO

Els alumnes de 3r ESO que ens vam apuntar per anar a esquiar quatre dies, vam marxar el dia 8 de gener. Vam estar tres hores aproximadament de trajecte fins que vam arribar a Llívia, a la botiga on vam llogar els esquis, les botes i els cascs ; vam esmorzar, per després anar directament a Font Romeu una de les quatre estacions d'esquí que vam anar els quatre dies.

Quan vam arribar ens vam posar les botes i els esquís, i vam començar a fer classes amb el monitor que ens havien assignat. Cada dia dinàvem a cada estació on esquiàvem. Després de dinar fèiem dos hores més,  i en total en fèiem cinc cada dia. En acabar d'esquiar el primer dia, vam anar a Puigcerdà a comprar-nos el berenar. Desprès de berenar vam agafar l'autobús i vam anar a l'hotel a dutxar-nos i sopar.

El segon dia vam anar a Porté-Puymorens a esquiar, allà vam fer unes proves perquè els monitors ens distribuïssin en grups per nivells. Des de que estàvem en grups ja vam aprendre les tècniques bàsiques per esquiar. Vam anar a dinar i desprès vam esquiar dos hores més. Al acabar d'esquiar vam anar a comprar el berenar i desprès vam anar a la piscina.

El penúltim dia vam anar a l'estació dels Angles, i el grup de debutants vam continuar perfeccionant el que ens havien ensenyat. Aquest dia vam anar al poble a berenar i desprès vam anar a l'hotel a arreglar-nos i sopar per anar a una discoteca a Puigcerdà.

L'ultím dia vam anar a la Masella. Allà els debutants no vam baixar cap pista verda, directament vam baixar blaves i al final del dia vam baixar un tros de la vermella. I des de la Masella vam anar cap a Sant Antoni.