Les experiències de l'Alba

A què et dediques ara mateix? Comenta’ns si estudies o treballes 

Estudio Animació Sociocultural i Turística. També treballo fent un extraescolar de teatre infantil a Palamós i sóc voluntària a l’Agrupament Escolta Palamosí des de fa 4 anys.

On vius? 
A Calonge, vaig i vinc de Girona cada dia i comparteixo despeses de gasolina amb dues noies més.

Tens el graduat en ESO ?
Si.

Has vist el nou edifici de l’institut?
Si, és fantàstic.

Trobes a faltar els estudis ?
No, ja que segueixo estudiant.

És fàcil trobar feina amb graduat? I sense ? 
Ara mateix és difícil trobar feina amb graduat o sense.

Les coses que et van ensenyar a l’institut t’han servit per la vida ? 
Algunes si, tot i que trobo que s’hauria de treballar molt més les HHSS (habilitats socials) i tot el tema de la comunicació i les emocions a dins l’institut, és quelcom que seria molt útil per la vida.

A quin any vas acabar els estudis de l’institut? 
No, quan vaig acabar segon de batxillerat va ser fa 3 anys, al 2010-2011.

Quin record en tens ? 
Bons records en general, l’esquiada a tercer d’ESO, el viatge a Londres, el viatge a Madrid a segon de batxillerat...

Canviaries alguna cosa del passat?
Potser canviaria la meva actitud davant la matèria de Química, que tant se’m va creuar en el seu moment i vaig aconseguir aprovar-la amb molt (MOOOOOOLT) d’esforç.

Vas seguir estudiant?
Si.

Quin era la teva relació amb els professors?
En general era bona, tot va ser normal fins que una nit els vaig trobar de festa per Platja d’Aro.

Com era l’institut quan tu hi anaves?
Va ser durant l’època de canvi, de barracons (el menjador, els laboratoris... eren tot barracons) a Institut d’obra.

Feies esport a l’hora del pati?
No, jo repartia les pilotes de futbol o bàsquet i apuntava els resultats.

Com era la teva relació amb els companys?
Molt bona.

Vas repetir algun curs?
No.

T’agradava estudiar? 
Gens.

Tenies bones notes ?
Fins a tercer – quart d’ESO si, després quan vaig començar a fer química, física... van baixar notablement.

Quin és el pitjor record?
Una setmana que s’havia d’entregar part important del Treball de Recerca que encara no havia acabat i m’amagava de la meva tutora per tot l’institut per no trobar-me-la.

Quin és el millor record tens? 
Al viatge de segon de batxillerat a Madrid, ens van obligar a anar a dormir a la 1h. I... Va ser una gran nit.

Tens algun projecte?
Si, però de moment no es pot dur a terme.

Com t’imagines d’aquí deu anys ?
D’aquí deu anys... Espero estar, com a mínim, igual de bé que ara mateix. Potser treballant fora, potser treballant aquí... Tot i així el que més desitjo és haver-me independitzat del tot i ser jo la que pugui ajudar als meus pares i no al revés.

Comentaris