Les experiències d'en Javi

Javi R
A què et dediques ara mateix? Comenta’ns si estudies o treballes.
Estudio i treballo
On vius?
A Barcelona.
Tens el graduat en ESO ?

Has vist el nou edifici de l’institut?

Trobes a faltar els estudis ?
Trobo a faltar estar en un grup reduït i fer matèries de diferents àmbits.

És fàcil trobar feina amb graduat? I sense ? 
És difícil trobar feina amb i sense graduat. Però hi ha més possibilitats trobar-ne una amb graduat que sense.

Les coses que et van ensenyar a l’institut t’han servit per la vida ?
Si. Estudio Dret i l’expressió tant oral com escrita és molt important. Fer l’humanístic em va ajudar molt.

A quin any vas acabar els estudis de l’institut?
L’any 2013

Quin record en tens ?
Positiu, més familiar.

Canviaries alguna cosa del passat?
Si, hauria d’haver fet francès, ja que les llengües són molt importants.

Vas seguir estudiant?
Sí.

Quin era la teva relació amb els professors?
Molt bona. Durant l’ESO vaig tenir una bona relació amb pocs professors. Però al arribar el batxillerat, vaig tenir molt bona relació amb tots.

Com era l’institut quan tu hi anaves? L’institut, quan vaig arribar a l’ESO era molt diferent respecte quan vaig finalitzar el batxillerat. Quan vaig iniciar els estudis secundaris, hi havia alumnes amb un comportament molt incorrecte. Ara considero que hi ha més bon ambient.

Feies esport a l’hora del pati?
No.

Com era la teva relació amb els companys? Durant l’ESO quasi bé no em vaig relacionar amb altre gent que no fos la del meu grup d’amics. Però, a tercer de l’ESO, que va ser quan la majoria d’ells van repetir, vaig començar a relacionar-me més amb la resta de companys de la classe, i molts d’ells s’han convertit en bons amics.

Vas repetir algun curs?
 No.

T’agradava estudiar?
Excepte les matemàtiques i la filosofia, si.

Tenies bones notes ? 
Correctes

Quin és el pitjor record? El que pitjor record és quan vaig iniciar el batxillerat, vaig haver de renunciar a molt temps amb els meus amics, i això em va fer perdre una mica el contacte amb ells, però a l’hora, a tenir una relació més sòlida amb els companys/es de classe.

Quin és el millor record que tens? El millor record que tinc és potser el viatge a Praga o una excursió a Sant Pere de Rodes amb els companys d’història de l’art.

Tens algun projecte? Si. Finalitzar la carrera, reforçar l’anglès i aprendre alemany. També tinc en ment un viatge a Pequín.
Com t’imagines d’aquí deu anys ?
Espero haver trobat una feina estable, a Barcelona, d’advocat, que és al que em vull dedicar.

Comentaris