Qüestionari a exprofessors: ÀNGELA CASTAÑO


Quin curs vas començar a fer classes a l’institut? 
El curs 2011-2012.

Quants anys vas estar-hi? 
Un curs.

Com era l’institut? 
Suposo que com ara, no crec que hagi canviat tant. Estaven acabant les obres de la part nova.

Quin ambient hi havia? 
Molt bon ambient a nivell de companys. Amb els alumnes en general també, tret d’algun cas particular, com a tot arreu.

Quin va ser l’últim curs que vas fer? 
El mateix, 2011-2012.

De quina/es assignatura/es eres professor/a? 
Era professora de francès.

Quins records bons en tens? 
Molts. L’ambient a la sala de professors, amb alguns dels quals vam fer amistat i encara ens trobem i ens truquem, el viatge amb els de 3r a la neu que em va servir per fer més lligams amb els alumnes, les classes de batxillerat on érem una petita família, els grups de 2n i 3r amb els que m’ho passava molt bé gravant vídeos, el grup de 4t amb alumnes del qual es van establir lligams...

En tens de dolents? 
La veritat és que no, no en tinc cap de dolent. Bé, sí, haver de marxar a final de curs.

Tenies bona relació amb els altres professors? 
I tant, com he dit abans, vaig deixar grans amistats al centre, molt importants per a mi.

Quins càrrecs tenies? 
No en tenia cap,  de càrrec.

Vas fer algun viatge de final de curs o crèdit de síntesi? Explica’ns com va anar. 
Vaig anar a esquiar amb els de tercer i realment va ser genial. Vam compartir cinc dies molt intensos on vam aprendre a esquiar, inclosa jo, vam riure molt i ens vam conèixer. El crèdit de síntesi el vaig fer amb quart i també va ser divertit perquè com a treball final havien de fer un vídeo i va ser molt enriquidor.

Explica’ns quants quilòmetres havies de fer per arribar a l’ institut? 
Doncs comptant que visc a Figueres, uns 72 km però els feia encantada.

Trobes a faltar l’ Institut Puig Cargol?
 I tant! Va ser una època molt especial per a mi.

Explica’ns alguna anècdota divertida.
N'hi ha unes quantes, però recordo quan els professors sortien els dimarts amb la samarreta groga a la carretera que porta a Palamós. Un dia érem uns dotze i va venir un cotxe dels municipals i ens va posar un con per senyalitzar-nos. També ens van demanar que dissolguéssim la manifestació. Vam riure molt.

En quin institut estàs ara? 
Ara estic a l’institut de Maçanet de la Selva.

Gràcies per contestar aquest qüestionari.

Comentaris