Qüestionari exprofessors: XAVI CASORRÁN


1. Quin curs vas començar a fer classes a l’institut?
El curs 2011 - 2012
2. Quants anys vas estar-hi?
Un
3. Com era l’institut?
Obert, dinàmic i amb iniciativa.
4. Quin ambient hi havia?
Molt agradable
5. Quin va ser l’últim curs que vas fer? 
El mateix
6. De quina/es assignatura/es eres professor/a? 
Educació Física, tot i que vaig fer diversitat amb castellà. Vàrem anar a fer patí català (en castellà)
7. Quins records bons en tens?
Molt bons, tant amb els companys com amb els alumnes!
8. En tens de dolents? 
Només un instant, quan en varen dir que havia de fer diversitat sense haver-ho demanat.  Gràcies en Lluís el meu temor es va esvair molt ràpid!
9. Tenies bona relació amb els altres professors?
Si, molt bona.
10. Quins càrrecs tenies? 
Cap. 
11. Vas fer algun viatge de final de curs o crèdit de síntesi? Explica’ns com va anar.
No 
12. Explica’ns quants quilòmetres havis de fer per arribar a l’institut?
40km
13. Trobes a faltar l’Institut Puig Cargol?
A vegades si.  
14. Explica’ns alguna anècdota divertida.
Quan vaig anar a principi de curs a en Lluís, el director, i li vaig que jo no havia fet mai diversitat i que no sabia si ho podria fer.  Ell em va contestar que què sabia fer i a mi em va sortir de dins “navegar a vela” , a les hores és quan en Lluís em va dir doncs si ho aconsegueixes fes vela en castellà!!! ... ens vàrem passar tots els divendres amb els alumnes de diversitat anant a fer patí català i kitesurf a la platja.  Molts més volien fer diversitat!!!
15. En quin institut estàs ara?
A l’Illa de Rodes de Roses, amb ESO i Cicles de Conducció de Grups al Medi Natural
Gràcies per contestar el qüestionari

Comentaris