Qüestionari exprofessors: XAVI TEIXIDOR


1. Quin curs vas començar a fer classes a l’institut? 
Vaig aterrar al Puig Cargol el curs 2010-2011
2. Quants anys vas estar-hi? 
Només hi vaig estar un curs.
3. Com era l’institut? 
Em va sorprendre perquè estava molt ben organitzat i la part nova estava en construcció.
4. Quin ambient hi havia?
L'ambient del Puig Cargol és fantàstic. Com a substitut he estat en un munt d'instituts i en molt pocs d'ells m'hi he trobat l'ambient i l'escalfor d'aquest.
5. Quin va ser l’últim curs que vas fer? 
Vaig estar-m'hi només un curs
6. De quina/es assignatura/es eres professor/a?
Era professor de Llengua i literatura castellana.
7. Quins records bons en tens? 
Hi vaig fer molts amics, des de professors a alumnes. Amb alguns d'ells encara hi estic en contacte.
8. En tens de dolents?
No
9. Tenies bona relació amb els altres professors?
Molt. Em van ajudar moltíssim a integrar-me. A més, eren gent molt alegre i festiva. Els sopars dels professors del Puig Cargol eren memorables!
10. Quins càrrecs tenies?
No tenia càrrecs directius ni res per l'estil.
11. Vas fer algun viatge de final de curs o crèdit de síntesi? Explica’ns com va anar. 
No en vaig fer cap. Hi feia una jornada de molt poques hores i no em va tocar acompanyar a ningú.
12. Explica’ns quants quilòmetres havies de fer per arribar a l’institut? 
Per arribar-hi havia de fer 60 kms. Cada dia en feia 120.
13. Trobes a faltar l’Institut Puig Cargol? 
Sí, a vegades enyores la companyia dels amics que hi vaig fer.
14. Explica’ns alguna anècdota divertida. 
Per explicar el misticisme espanyol vaig representar el paper d'un capellà. A partir d'aquell moment, les meves alumnes m'anomenaven "padre Javier". Fins i tot em van regalar una banda de roba amb aquest nom!
15. En quin institut estàs ara? 
A l'institut Pla de l'Estany de Banyoles.

Gràcies per contestar aquest qüestionari.

Comentaris