Qüestionari a exprofessors:MONTSE LLAGOSTERA


RAÚL GÓMEZ i MARIA FERNÁNDEZ

Quin curs vas començar a fer classes a l’institut?
Vaig començar el curs 2009-2010.

Quants anys vas estar-hi?
Hi he estat 4 cursos: 2009-2010, 2010-2011, 2011-2012, 2012-2013.

Com era l’institut? 
L’institut només tenia un edifici i uns barracons on hi vaig fer classe durant tot un curs. Hi havia els alumnes de 2n ESO ja que eren els grups menys nombrosos, aquests alumnes són els que actualment estan fent 1r de Batxillerat. El curs 2011-2012 vam estrenar el nou edifici on hi ha 4t d’ ESO, Batxillerat, l’aula de Visual i Plàstica i alguns departaments. La veritat és que hi vam guanyar molt, tant amb espais com amb comoditat sense sentir sorolls, patir fred o calor.

Quin ambient hi havia?
L’ambient del centre era bo, sobretot el de la sala de professors. Ens ho passàvem molt bé ja que sempre hi havia algun o altre que feia un comentari, xerràvem molt però no treballàvem gaire, almenys jo. Si realment volies treballar, havies d’anar al departament.

Quin va ser l’últim curs que vas fer? 
L’últim curs va ser el passat, el 2012-2013, o sigui que ho tinc molt proper.

De quina/es assignatura/es eres professor/a?
Era professora de llengua catalana, tot i que els dos primers anys de ser-hi, també feia castellà als alumnes de la meva tutoria.

Quins records bons en tens?
Els records que tinc tots són bons, no guardo cap record dolent.

En tens de dolents?
Com ja he dit, no guardo cap record dolent.

Tenies bona relació amb els altres professors? 
Tenia molt bona relació amb els meus companys, de fet, encara mantinc relació amb alguns.

Quins càrrecs tenies? 
Cada any em va tocar ser tutora i ho vaig haver de combinar amb cap de seminari de llengua catalana i coordinadora de 1r i 2n d’ESO.

Vas fer algun viatge de final de curs o crèdit de síntesi? Explica’ns com va anar.
Vaig fer dos crèdits de síntesi:
El primer any, el curs 2009-2010 que vam anar a Sant Esteve de Guialbes amb els alumnes que enguany fan 1r de batxillerat. Vam estar en una casa de colònies i ens ho vam passar molt bé. I l’altre, el curs passat amb els de 2n ESO (els que ara fan 3r) vam anar a La Molina a fer esports d’aventura.
M’ho vaig passar molt bé en totes dues ocasions. A Sant Esteve les meves companyes I jo (la Marta Lloret I la Dolors de religió) vam preparar una coreografia pels alumnes que es van quedar bocabadats quan ens van veure sortir a ballar. Va ser molt divertit.

Explica’ns quants quilòmetres havies de fer per arribar a l’institut?
Havia de fer força quilòmetres, més de 100 cada dia. Van ser 4 anys molt intensos en aquest sentit.

Trobes a faltar l’Institut Puig Cargol?
Trobo a faltar molt l’institut, sobretot la relació amb els meus companys, i també recordo els meus alumnes, però per altra part ara treballo més a prop i no vaig tan cansada.

Explica’ns alguna anècdota divertida.
De classe ara mateix no en recordo cap, segur que vosaltres en recordeu alguna. El que sí recordo és que ara ha fet 4 anys hi ha haver aquella intensa nevada que ens va incomunicar a tots i que em vaig haver de quedar a dormir a prop de Llagostera, en un restaurant. No va ser divertit en aquell moment, però amb el temps ho recordo com una experiència més.

En quin institut estàs ara? 
Treballo a l’Institut Vescomtat de Cabrera d’Hostalric, on ja havia treballat anys enrere. Hi estic molt bé, perquè ja coneixia molta gent, a més estic molt més a prop de casa, no he de conduir tanta estona. Tinc molts companys que viuen pels voltants i hi ha dies que no he ni d’agafar el cotxe, i això, francament és un plaer. Ara bé, el Cargol sempre el portaré al cor, encara que quedi molt “cursi” dit així, per mi van ser 4 anys fantàstics.

Gràcies per contestar aquest qüestionari.


Un petó a tots!!!!

Comentaris