dilluns, 16 de març de 2015

Premis literaris Puig Cargol, I edició SANT JORDI 2015

CRISTINA MOYA, LAILA BOUMARA

El dia 23 d'abril, com que és el dia de la cultura, a la sala polivalent, hi haurà un acte per celebrar-ho en el qual es donaran els premis del concurs literari.
El concurs tracta de fer un escrit en llengua catalana o castellana, en vers o prosa; hi ha tres categories. A la primera hi participen els alumnes de primer i segon d'ESO, a la segona els de tercer i quart d'ESO, i a la tercera els de primer i segon de batxillerat.
La data límit per a la presentació dels textos és el dia 10 d'abril de 2015.
El lliurament del text és de forma anònima, els alumnes hauran de dipositar un sobre tancat amb el pseudònim escrit a fora i la categoria en la qual participen. Dins el sobre hi haurà el text amb un altre sobre petit on hi haurà el nom vertader.
Hi ha dos temes, 'El món al revés', i 'Tot comença en un mateix'.
S'ha de presentar en un DIN-A4, escrit per una sola cara i amb l'interlineat d'1'5, el cos de lletra ha de ser Arial o Times New Roman 12. Amb una extensió màxima de 1.000 paraules i hi ha de constar un títol original, i a baix a la dreta la categoria i el pseudònim.
És farà entrega de sis premis, dos per nivells segons sigui en vers o en prosa, s'efectuaran el 23 d'abril, dia de Sant Jordi en l'acte que s'organitzarà al centre.

1 comentari:

  1. M'ha sorprés que sigui la I edició de premis literaris de Sant Jordi, tenint compte la trajectòria de l'insitut.
    M'agradaria fer dues propostes, partint de la base que la literatura és un bé universal que no és de ciències ni de lletres i tothom pot paticipar en ella.
    Primera proposta: que en el jurat s'inclogui un/a profe de "ciències".
    Segona proposta: si els profes organitzen un concurs literari pels alumnes, per què no organitzeu els alumnes un concurs literari per a professors? També tenim dret a buidar-nos i crear amb les nostres paraules! Us agrada la idea?

    Jordi

    ResponElimina

Expressa la teva opinió sobre el que acabes de llegir