Aficions del profesorat: Rosa Massallé

ESTEL GARCÍA I MERON BALDÒ.

1 -Quina és la teva afició o hobby ?
Una de les meves aficions és anar al bosc a caminar, gaudir del que ens ofereix la natura.
2 -Quantes hores li dediques?
Al bon temps sempre que puc, uns 2 o 3 cops per setmana.

3 -Explica’ns en què consisteix.
Gaudir de totes les coses que t'ofereix el bosc dintre de cada estació de l'any.

4 - Quants anys fa que la tens?
Des de ben petita, amb el meu pare ja hi anava, i l'afició a qudat arrelada amb mi.

5 - Explica’ns alguna anécdota que t’hagi passat alguna vegada.
Una vegada estaba buscant capots en una bassa quan l'anell de comunió se'm va perdre a dins, el vaig buscar però no el vaig tornar a veure, al cap d'uns dies i vaig tornar i li vaig preguntar a una dona que havia per allà si l'havia vist i es veu que ellla l'havia trobat i me'l va tornar.

Un altre cop vaig anar a buscar bolets, i no en trobava gaires, pero vaig anar a una zona, i vaig omplir tot un cistell de rovellons!

6- Que és el mès curiós que has pogut apreciar?
Les libèl·lules i les cuques de llum són precioses. Alguna vegada també m'he trobat una serp.

7- Diga'ns per què t'agrada tant anar-hi.
La gent no sap apreciar i estar en contacte amb la natura. La natura té moltes propietats: sensacions, colors, olors, a mi m'encanta gaudir-ne de totes.

8- Diga'ns una frase que inciti la gent a anar al bosc.
''Descobreix la natura per tu mateix.''

Comentaris