L'art i la ciència: Paula Lucea Liuramento, 3r C

MARIA MARTÍN, TANIA ALMENDROS

1: Tens algun hobbie relacionat amb l'art o la ciència? Si és així, quin és i per què t'agrada?
Sí, faig música, toco la guitarra, el piano i l'ukelele, canto, dibuixo i ballo. Ho faig perquè penso que si algú té l'oportunitat d'expressar el que sent a través de l'art es una cosa molt bonica. També perquè em relaxa i m'encanta fer-ho i si a més ho faig bé, millor.
2: Amb quants anys vas començar?
Vaig començar a anar a classes de música als 10 anys. Tot i que abans ja m'agradava, vaig començar a fer ball des de ben petita, amb 6 anys. I sempre he dibuixat tot i que ara començaré a anar a classes.
3: Quant de temps hi dediques?
A la música cada dia hi dedico una estona; toco la guitarra, el piano i l'ukelele i canto una estona. Ballo dos cops per setmana i dibuixo cada dia.
4: Són activitats que sols fer tu sol/a o amb amics/amigues?
Les classes de llenguatge les faig en conjunt amb altres nois i noies, però les classes d'instrument les faig individualment amb un professor. Canto normalment sola, tot i que a vegades canto amb amigues o amb la meva germana. Ballo en conjunt amb altres noies i dibuixo sempre sola i amb calma, per concentrar-me millor.
5: Creus que arribaràs a dedicar-t'hi?
Sí, m'agradaria molt arribar a dedicar-me a qualsevol ofici relacionat amb l'art; dibuix, música o ball, ja que és la meva passió. Ja he pensat on m'agradaria estudiar per tenir una bona formació.
                                     Aquesta és la Paula tocant l'ukelele.

Comentaris