L'art i la ciència: Tamara Garcia Moreno, 2n Bat A


MARIA MARTÍN, TANIA ALMENDROS

1: Tens algun hobbie relacionat amb l'art o la ciència? Si és així, quin és i per què t'agrada? 
Sí, pinto quadres a l'oli des de fa 4 anys. M'agrada perquè des de petita passava estones dibuixant. Vaig decidir apuntar-me a un curs de pintura perquè em semblava interessant i podria millorar. 
2: Amb quants anys vas començar? 
Amb 14 anys. 
3: Quant de temps hi dediques? 
Hi dedico el meu temps lliure, sobretot a l'estiu. 
4: Són activitats que sols fer tu sol/a o amb amics/amigues? 
És una activitat que feia col·lectivament però ara que pinto en les meves estones lliures ho faig sola. 
5: Quins són els quadres que has triat per mostrar-nos? 
El quadre policromat que són sis dones unides en una, em vaig inspirar en l'autor Zabaleta de Quesada (Andalusia).
Els que surten penjats amb un fons de pedra, els vaig exposar al castell de Calonge durant tres dies en els anys 2012 i 2013 amb altres membres del curs de pintura.
Les tres africanes van ser els primer quadres que vaig pintar, encara els haig d'acabar.
El quadre de les flors vermelles, el vaig pintar per poder aprendre a fer perspectives.
Els 16 quadres de flors els vam elaborar entre tots els del curs de pintura de l'Escola d'Adults a Calonge. Cada membre feia un quadre.
El quadre amb el ram de flors li vaig fer pels meus avis.


A continuació adjuntem les fotografies dels quadres que ens ha passat la Tamara:



Comentaris