PREMIS LITERARIS: 1r premi VERS 1a categoria


AUTORA: Ainoa Chavez (2nC)
amb el pseudònim Ainxa Horry.


Un somni al revés
Una vegada vaig somiar,
Amb un món no gaire normal;
Al final, em va agradar agradant.


Estava en un lloc
On tot era especial.
Res s'assemblava,
Al meu despertar.

En aquell món,
Ningú tenia por,
Tots s'enfrontaven,
A lo pitjor.


Els gossos,
No bordaven:
Miolaven.


Els ocells,
Nadaven.
I els peixos
Em saltaven.


Els pintor,
No tenien pinzells,
I no pintaven al cel.


Qui cantava,
Trist es posava.
I qui plorava,
Content es quedava.


Estava en un lloc
On tot era especial.
Res s'assemblava,
Al meu despertar.


En aquell món,
Res era igual.
Tot era estrany.


Els avions no volaven,
Anaven pel mar,
I passaven els vaixells,
Per sobre el teu cap.


Què podia fer?
Què faig?
Per agradar,
M'agrada,
Més el món real.


Però a l'estona,
Trista em vaig quedar;
No era tan fantàstic,
Com vaig pensar.
Tot s'assemblava al món real.


Hi havia coses bones, moltes...
Tantes, que no es poden contar.
Què faré jo?
Si no es perfecte.


Jo no vull un món,
On les coses bones,
Siguin millors.
I les dolentes,
No vagin a pitjor.


Mentre tot aquest embolic,
No el parava de pensar,
El despertador, va sonar,
A l'escola, tot s'ha acabat.
Però de camí,
Vaig pensar:
Això no queda aquí,
El meu somni,
real el vull convertir.


Per això,
Solem dir:
Tot comença en un mateix,
No em puc rendir.

Comentaris