Aficions del professorat: Mercè Casamajor


ZAKARIA ZAHAF I AYMARA ELORRIAGA


Quina és la teva afició o hobby?
Música (tocar el piano), els escacs i la natació.

Quantes hores li dediques?
Aproximadament entre 17 i 18 hores a la setmana d'estudi de piano.

Quants anys fa que la tens?
Més o menys 27 o 28 anys.

Explica’ns alguna anècdota que t’hagi passat alguna vegada:

Volia estudiar música de cambra amb Yehudi Menuhin i la seva orquestra, la Camerata Lysy de Gstaad(Suïssa). Vaig demanar una beca de les que donava la Reina Sofia als alumnes que estudiaven amb Yehudi Menuhin i quan vaig saber que hi havia 547 persones que també optaven a una de les tres beques que es donaven, em vaig atabalar i em vaig oblidar d'escriure el meu nom i cognom al cassette que havia de presentar al jurat que decidia a qui es donaven les beques.

Quan es van tornar els cassettes a les 547 persones, a mi no me'n van tornar cap perquè no hi tenia el meu nom, em vaig sorprendre molt, no entenia com em podien haver concedit una beca després d'haver escoltat el meu enregistrament pianístic fet amb un "reporter" en lloc d'haver-lo fet amb excel.lents equips de gravació, no m'ho creia, hi havia tantes persones que van buscar la màxima qualitat acústica en les seves gravacions ...

Tinc un vídeo amb la Núria Colomer (soprano) on jo toco el piano
en una església a França.

Comentaris