Aficions del professorat: Mònica Colomer


DIANA DARRIBA I PAULA GARCÍA

1 - Quina es la teva afició o hobby ?
Nedar.

2 - Quantes hores li dediques ?

Hi vaig un cop per setmana.

3 - Explica’ns en què consisteix.
Nedo en una piscina i acostumo a nedar de crol i braça, tot i que alguna vegada ho faig d’esquena.

4 - Quants anys fa que la tens?
Fa 13 anys.

5 - Explica’ns alguna anécdota que t’hagi passat alguna vegada.

Una vegada estava nedant i, mirant al fons vaig veure una rata grisa i amb la cua rosa. Li vaig dir a la persona que estava darrera meu que hi havia una rata, la va veure i es va espantar com jo. De cop i volta, es va moure l’aigua i vam veure que no era pas una rata, sinó que era brutícia acumulada i que per casualitat tenia els colors d’aquests animal. De tant riure, no m’aguantava surant a l’aigua i m’ofegava!

Comentaris