La meva experiència a l'esquiada


MAXX TER MEULEN

Aquest any 2016 vaig poder gaudir de l'esquiada a Llívia, va ser una experiència increïble.

El primer dia 12/01/16 em vaig aixecar a les 5 del de matí com tota la resta de companys suposo i vàrem anar a davant del pavelló esportiu de Calonge on ens esperaven alguns companys que van arribar abans , els professors i el bus.
Vaig pujar al bus i vaig seure al costat d'un company i vam sortir directament quan hi érem tots. El viatja en bus va ser divertit: vam estar escoltant música i parlant amb els amics, però també va ser llarg i avorrit perquè no m'hi cabien les cames i estava cansat. Per fi vam arribar i vam deixar les maletes a l'hotel després a buscar les botes, els pals i els esquís i finalment vam anar a l'estació d'esquí de Font Romeu. Vam fer diferents grups de saber fer esquí, de més baix a més alt, jo era al grup alt. Vam baixar per pistes verdes, blaves i vermelles .

El dia 13/01/16 vam anar a esquiar a les pistes d'esquí dels Angles, on vam gaudir d'un bon temps de sol, vam baixar per pistes molt llargues i també vam fer petits salts que es trobaven vora les pistes. Això és una de les activitats que més em va agradar a mi i vaig sentir que als nostres companys també. Quan vam acabar d'esquiar vam anar directament a la piscina municipal de Puiccerda on ho vam passar molt be saltant a l'aigua i fent carreres.

El dia 14/01/16 vam anar a esquiar un altra vegada, a les pistes de Masella; va ser, crec, la més gran de les que vam anar. No es que fes gaire bon temps, hi havia una mica de boira però des de dalt de la muntanya hi havia vistes espectaculars de les planes de Llivia i les muntanyes que es trobaven a l'altre costat. Vam aprendre a derrapar amb els esquís encara que fos una miqueta difícil.

Cap a les 10 de la nit vam anar a la discoteca Titanium, la qual era molt bonica per dintre: tenia un pòdium amb tres escalons , una taula de billar i com plantes de mentira al sostre. Hi havia gent d'un altre institut: vaig ballar amb noies i fins i tot vaig arribar a l'hotel amb el número d'una d'elles.

El dia 15/01/16 va ser l'últim dia. Vam acabar de fer-nos les maletes i les vam deixar abaix com en un armari i vam anar a esquiar. No va fer gaire bon temps: hi havia núvols i nevava per la qual cosa feia molt de fred. Vam tornar a les pistes de Font Romeu que ja coneixíem. Vam baixar d'una que va ser la que més em va agradar, que va ser la dels salts grans on vam saltar bastant a les pistes, i aixi es com vam acabar la nostra esquiada.
Després vam anar al bus i vam tornar a l'hotel a buscar les maletes i les vam ficar al bus i d'allà vam tornar cap a casa.

Comentaris