Qüestionari: Sergi Moradell


LUKAS VULLINGHS I NICO URDININEA
En Sergi al nostre institut

En Sergi Moradell fa pràctiques de CAFE (Ciències de les Activitats Físiques i Esportives). Algunes hores a la setmana assisteix a classes d’en Lluís Feliu. Per això li hem fet algunes preguntes, a les quals ens ha contestat amablement:


Quants dies a les setmanes véns?
Vinc tres dies a la setmana: dimarts, dimecres i dijous de 9.15 a 14.45 hores.


Quant de temps estaràs al nostre centre?  
Vaig començar el dia 8 de febrer i en principi estaré al Puig Cargol fins a finals d’abril, ja que ja hauré complert les 150 hores previstes en el meu calendari de pràctiques externes.

Tot i això, de ben segur que si tant el centre i Euses em deixen, continuaré fins a acabar el Treball de Final de Grau (TFG), perquè m’hi trobo molt a gust i m’agradaria acabar amb en Lluis el 3er Trimestre, el qual hem iniciat junts.


Què sols fer quan assisteixes a les classes d’en Lluís Feliu?
Al venir només tres dies a la setmana, tinc únicament temps d’estar a les classes d’Educació Física de 1r d’ESO i de 4t d’ESO.

Al principi, se’t fa tot molt estrany, perquè passes de ser un alumne a la teva universitat a ser un professor d’estudiants, i veure la realitat des de l’altre costat: costa d’adaptar-s’hi.

Poc a poc he anat entrant i participant més a les classes d’en Lluís. Al llarg de les primeres setmanes, em limitava a observar i aprendre dels seus mètodes d’ensenyament, ajudar a col·locar material i algunes feines de poca dificultat. De mica en mica però, he anat entrant cada cop més al desenvolupament i guiatge de les sessions, fins al punt de dividir la classe en dos grups (un a cada meitat de pista) i dur a terme el mateix exercici alhora, ell vigilant i corregint els seu grup i jo el mateix en el meu;  encara que sempre té un ull a sobre del meu per tenir el control de tot el que pugui passar.


A què et vols dedicar?
Setmanes abans de saber que faria les pràctiques en aquest institut, m’agradava la idea de la Gestió Esportiva, però un cop viscuda l’experiència de ser professor, no en tinc cap dubte que seguiré els meus estudis vinculats a l’Educació, probablement cap al Màster de Secundària i així poder ser professor d’Educació Física en un futur esperem que pròxim.


Quina impressió tens de l’Institut Puig Cargol?
M’ha semblat un Institut enorme, jo vinc d’un Institut on amb prou feines hi havia dos classes per curs, i et trobes aquí, de cop i volta, amb tres classes per cursos!

Deixant de banda el tema de les seves dimensions, m’enduc una gran impressió positiva de tot en general, tant d’alumnes com de professors, en tot moment m’he sentit com un més, i de veritat no tinc cap queixa, crec que és un Institut idoni per a cursar els teus estudis obligatoris i de batxillerat.


Ens pot explicar alguna anècdota que t’hagi passat durant la teva estància?
En veritat, anècdotes importants no n’he viscut, segurament degut al poc temps que he estat al Institut, però si haig de remarcar-ne alguna, potser explicaria que al llarg de les primeres setmanes de fer pràctiques al pavelló, hi entraven constantment coloms per al conducte de ventilació;  i tota la grada estava plena de fems d’aquests, fins i tot sobrevolaven la pista quan hi fèiem classe, molts dels alumnes estaven més pendents d’aquests que de la pròpia sessió.


Et dediques a algun esport en concret?
Des de ben petit la meva passió és el futbol, hi jugo des dels 4 anys. Vaig començar a l’Escola de Futbol Sant Feliu i actualment jugo al Vilartagues CF, equip de Sant Feliu també.
Sempre he estat vinculat a l’Escola, i des de fa uns 4 anys, entreno a equips de Futbol 7.
Un dels nous hobbies que tinc des de fa uns anys és el Pàdel; en les hores lliures que no tinc futbol, quedo amb els amics i passem una bona estona dins les pistes.

Comentaris