Aficions del professorat: Antonio Díaz


IARA BARRIOS I DANIELA LEAL

Quina és la teva afició?

La naturalesa, m’encanta passejar pel camp i estar en contacte amb el medi ambient.
També m’apassiona llegir i escriure, sobretot poesia, ja que sóc professor de llengua.

Quantes hores hi dediques?

Els dissabtes, diumenges i dilluns surto cada matí a córrer pel camp i llegir i escriure ho faig gairebé cada dia.

Explican’s en què consisteix?
En estar connectat amb la naturalesa i amb mi mateix, ja que això és el que em dóna vida.

Alguna anècdota que t’hagi passat alguna vegada? 

Un dia quan vaig sortir a córrer em va perseguir un gos i vaig haver de sortir corrent i pujar a un arbre.
També m’he trobat tot tipus d’animals: cérvols, porcs senglars, guineus….

L'Antonio Díaz, professor de llengua castellana

Comentaris