Aficions del professorat: Eva Albertí


SARA CARRIÓN I KEYLA PALACIOS

Quina és la teva afició?
La meva afició és córrer.

Quantes hores li dediques?
Li dedico 4 hores a la setmana, més o menys.

Explica’ns alguna anècdota que t’hagi passat.

Una vegada, estava fent una mitja marató, i anava amb un amic. En un moment, vaig veure que el meu amic es va començar a mirar les sabates, com si volgués comprovar si havia trepitjat alguna tifa, i just després vàrem començar a sentir una olor terrible. El meu amic va veure que ell no havia trepitjat res, i quan vàrem tornar a mirar cap endavant, vam veure que el senyor de davant, que era una mica més gran que nosaltres, anava tot llufat.

A dies d’ara, quan recordo aquell fet, encara puc sentir aquella olor i només de pensar-hi m’entren nàusees.
Aquí veiem l'Eva corrent

Comentaris