Els meus pares són homòfobs




Hi ha gent que prové de països molt tancats de ment a l’hora de pensar en la possibilitat de parelles homosexuals.

Aquest és el cas dels meus pares. Cada vegada que mirem la televisió o mirem una pel·lícula, i surt una parella homosexual o una notícia que parli sobre aquest tema, reaccionen de forma molt negativa. Si hi surt a una pel·lícula que volien veure, més d’una vegada, perden l’interès.

Això és segurament per la forma i les condicions en què van créixer, i no els culpo per això, però m’agradaria que deixessin aquesta negativitat i ment tancada.

Molts cops em diuen que una persona “és homosexual per cridar l’atenció”, quan realment una persona no decideix ser homosexual, sinó que és una forma de néixer, igual que la bisexualitat i la heterosexualidat.

Per això m’agradaria que totes les persones tinguéssim una mentalitat molt més oberta, ja que encara que no tots els fills són influenciats per aquest fet, hi ha moltíssims nois i noies que, després de conviure tota la seva vida amb una familia així, arriben a la conclusió que la homosexualitat és una cosa negativa. A més a més un d’aquests nois podria ser homosexual, i a causa d’haver crèixer en una familia així s’ho negui a si mateix, i acabi molt estressat i trist.



Comentaris