Graffitis

NAHUEL TER MEULEN
Hola, em dic Nahuel, i m’agrada molt dibuixar.
Vaig començar a dibuixar quan era molt petit, amb la meva mare. Sempre vaig ser molt creatiu i jo, el meu germà i la meva mare sempre fèiem moltes manualitats: dibuixos a samarretes, collars, etc.
Abans m'agradava molt fer caricatures, paisatges, etc. Però ara m’he aficionat a dibuixar a l’estil dels “graffitis” en paper, que consisteix en dibuixar noms amb diferents tipografies de lletres, es una modalitat de pintura lliure, que normalment es destacada per ser il·legal quan les persones les fan a les parets. N’hi han molts tipus de graffitis: com el ‘Bombing’, que són lletres arrodonides als costats i bastant simples, el ’Wilstyle’, que són lletres molt complicades, amb fletxes i altres efectes, i normalment no s’entenen. I n'hi ha de molts més tipus.
Aquí us deixo alguns dels meus dibuixos. 




Comentaris