TERRATRÈMOL A SILS!!!!!!

Iona Serra i Anna Maria Garcia Medina


El passat dissabte 15 de abril va haver-hi un terratrèmol de 3.8 de magnitud amb l'epicentre a Sils. Es va notar pel litoral Català. L’incident va passar a les 13:04, a cinc quilòmetres de profunditat i no ha causat danys personals ni materials. El d'aquest dissabte és el tercer terratrèmol a la zona de la Selva en els últims vuit mesos. 



Iona: Ho vaig notar quan estava a casa, posant aigua als cavalls i de cop es van espantar. Van començar a córrer sense sentit, vaig mirar al voltant i no vaig veure res estrany que els alterés. Fins les 14.30 no es van calmar. I després vaig saber que va ser perquè notaven el moviment de la terra.

Els cavalls de la Iona

Anna Maria: Jo no ho vaig sentir, no sabia que hi va haver un terratrèmol, potser no va arribar a Calonge o només es sent a zones més altes.

Comentaris