Aficions de professorat: Santi Llorens

RITA NOGUER I XIANGYU CARBÓN

En Santi en un racó de l'institut

Quina és la teva afició /hobby?
Apart de la vida, la música, el mar i la lectura.

Quantes hores hi dediques?
La música m’acompanya diàriament. I la lectura 2, 3 hores diàries

Explica’ns en què consisteix:
La música em genera optimisme, m’anima a fer coses.
El mar, em regenera, em posa en contacte amb les forces de l’energia.
La lectura em permet recrear histories i posar-me en la pell i a la vida dels personatges.

Quants anys fa que les tens?
El mar i la lectura m’han acompanyat tota la vida, des de ben petit.
I la música des dels 20 anys.

Anècdota:
A vegades m’he trobat alumnes, pares d’alumnes fins i tot amb descendents d’alumnes que havia tingut en els concerts, i recordo estar ballant i cantant amb ells.



Comentaris