Aficions del professorat: Carme Titos

AMAL EL MAACH I IMAN LAMKADMI

Quina és la teva afició o hobby?
M’agrada anar a caminar pel bosc,meditar i llegir.

Quantes hores li dediques?
Anar a caminar pel bosc els caps de setmana 1 o 2h, meditar 20 minuts i llegir 30 minuts.

Explica’ns en què consisteix:
Quan vaig a caminar per el bosc consisteix de fer passejades i rutes, meditar consisteix en relaxar-me i llegir consisteix en llegir històries.

Quants anys fa que la tens?
Camino per el bosc fa més 30 anys, meditar fa 10 anys i llegir de tota la vida.

Explica’ns alguna anècdota que t’hagi passat alguna vegada.
Un dia vaig anar a visitar la Garrotxa i hi havia una cua de cotxes. I just allà em vaig trobar amb una  amiga meva amb qui fa 20 anys que ens coneixem i que viu a Barcelona.

                                                                  Persona meditant

Comentaris