Aficions del professorat: Judit Romeu

KEYLA PALACIOS I NEREA RODRÍGUEZ
Aquí veiem la Judit
Quina és la teva afició o hobby? 
-Fer ceràmica, anar al teatre o cinema.

Quantes hores li dediques?
- Li dedico dues hores a la setmana

Per què t’agrada?
- Perquè em distreu

Quants anys fa que la tens?
- Fa més de 20 anys

Tens alguna anècdota?
-Un dia en un examen de ceràmica, el professor ens va dir que acabéssim la feina a casa. Tots vam fer el mateix i el dia de presentar-ho, tots van aprovar i jo vaig treure un notable perquè tenia la feina amb més bona presentació.
Normalment llenço les peces que faig, perquè m'agrada el contacte amb el fang i em relaxa i prou.  En guardo molt poques. Aquestes d'aquí són unes d'elles. 

Aquestes són algunes de les peces realitzades per la Judit

Comentaris