La música que ens agrada (III)

ÁLEX FERNÁNDEZ

Hard-Trap: És una barreja entre el TRAP i el HARDCORE, va començar a ser popular quan Xxxtentacion (traper i rapper anglès) va publicar la cançó “Look at me”.
És com trap però barrejat amb crits i sorolls forts. 
El meu cantant preferit d’aquest tipus de música és Scarlxrd.
A mi m’agrada aquest tipus de música ja que em motiva molt i m’agrada com sona.
Scarlxrd va començar a pujar hard-trap als inicis de 2017 i a dia d’avui continua pujant cançons.
Aquesta cançó que he triat va ser la primera que vaig escoltar de Scarlxrd (i també es la més popular):

scarlxrd - HEART ATTACK [Prod. JVCXB]



AROA GÓMEZ


Rap: És un estil de música que neix a l’any 1980 als barris negres de Nova York, com a derivació del funk i associada a la cultura hip-hop. Es caracteritza pels seus grans textos cantats quasi de manera monologada.
Es sol veure com molt vulgar, diguem que el rap no està ben vist per a molta gent. A mi m’agrada molt perquè quan el sento és quan estic tranquila, quan estic bé i em produeix una sensació que m’encanta.
No tinc ni cantant ni cançó preferida, però aquests dos bessons m’agraden molt. 
AYAX Y PROK- REPROCHES


Comentaris