For the birds


Esperem els vostres comentaris!!


Comentaris

  1. M'agradat molt aquest vídeo, perquè el trobo molt diverit i em venen records de quan era més petita.
    Aquest vídeo transmet que no hem de deixar de banda a ningú per ser diferent. Quan algú es vol acostar a nosaltres li hem de donar alguna oportunitat, perquè si no ens pot afectar negativament.

    ResponElimina
  2. Aquest video m'agradat molt perquè ens fa reflexionar a la majoria d e persones.
    Si estem en un grup unes quantes persones i algú es vol unir al nostre grup, no em de menysprear a aquella persona, que potser esta sola , no te amics etc.

    ResponElimina
  3. Aquest vídeo representa que si algú es vol afegir al nostre grup d'amics, no l'hem de fer fora ni deixar de costat.
    Opino que es millor ajudar-lo a entrar al grup i fer-li les coses més fàcils.

    ResponElimina
  4. aquest vídeo m'agrada perquè si una persona es vol unir al nostre grup que s'uneixi més gent per divertir-nos

    ResponElimina
  5. aquest vídeo m'agrada perquè si una persona es vol unir al nostre grup que s'uneixi més gent per divertir-nos

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Expressa la teva opinió sobre el que acabes de llegir